id: 35613
Назва: Нинішні тенденції збутової політики підприємств агарної сфери України
Автори: Бєлкін І.В., Коваль О.В., Стасюк Д.Ю.
Ключові слова: збут, еспорт, аграрне підприємство, сільське господарство, посередник.
Дата публікації: 2024-04-30 07:27:06
Останні зміни: 2024-04-30 07:27:06
Рік видання: 2024
Аннотація: Збутова політика та система маркетингу є ключовими складовими успішної діяльності будь-якого аграрного підприємства. Вона охоплює стратегічне планування та визначення методів реалізації продукції чи послуг, а система маркетингу включає в себе комплекс заходів, спрямованих на задоволення потреб споживачів та досягнення конкурентних переваг. З часів незалежності України діяльність підприємств аграрної сфери вже досить давно встигла вийти на стабільні тенденції свого процесу розвитку. Стосується це і збутової політики. Кожне підприємство мало у своїй структурі власні канали збуту. Все це було відпрацьованою політикою. Нині тенденція різко змінилася. З початком російської агресії проти України вся економіка у тому числі аграрний сектор зазнали суттєвих труднощів. Традиційні методи роботи доводиться змінювати на тимчасові та інколи не передбачувані. В нашій тематиці дослідження ми намагатимемось виділити типові аспекти збутової діяльності підприємств аграрного сектору у контексті сьогодення. Зупинимось на основній проблематиці та можливих тенденціях розвитку, а також знайдення альтернативних шляхів вирішення розвитку даного питання.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/35613.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Наукові інновації та передові технології. 2024. № 4 (32). С. 619-634. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-4(32)-619-634
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 35613.pdf Розмір : 1491290 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська