id: 34714
Назва: Професійний розвиток публічних службовців в умовах євроінтеграційних процесів в україні
Автори: Горецька В.Р.
Ключові слова: ПУБЛІЧНА СЛУЖБА, ПУБЛІЧНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНІСТЬ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, НАВЧАННЯ, ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Дата публікації: 2023-11-23 11:30:09
Останні зміни: 2023-11-23 11:30:09
Рік видання: 2023
Аннотація: Об`єктом дослідження є процеси професійного розвитку публічних службовців на прикладі Іллінецької міської ради.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів професійного розвитку публічних службовців.
Метою дослідження є висвітлення теоретичних засад професійного розвитку публічних службовців та обґрунтування напрямів його покращення.
Методи дослідження – індуктивний метод, який передбачає збирання, систематизацію і узагальнення фактів, що стосуються проблеми професійного розвитку публічних службовців; дедуктивний метод, абстрактного осмислення зібраної інформації; монографічний, аналітичний, графічний та інші методи.
В результаті виконання дипломної роботи досліджено сутність професійного розвитку публічних службовців, встановлено фактори, які впливають на його стан; розглянуто методику оцінки стану професійного розвитку публічних службовців та обґрунтовано напрями його оптимізації.
В процесі дослідження встановлено, що стан професійного розвитку персоналу Іллінецької міської ради задовільним, що відповідним чином впливає на ефективність функціонування персоналу та установи вцілому, тому вимагає покращення. Виходячи з цього, необхідною передумовою оптимізації процесу професійного розвитку персоналу в Іллінецькій міській раді, нашу думку, є:
1. Загальнонаціональна система професійної освіти публічних службовців повинна розвиватися на основі системного підходу до професійно-освітнього процесу. Розвиток загальнонаціональної системи професійного навчання публічних службовців повинен йти шляхом впровадження системності в професійно-освітній процес на базі реалізації єдиної державної кадрової політики у сфері публічної служби через визначення моделі публічного службовця, структури та змісту його професійної діяльності, професійно-кваліфікаційних характеристик посад публічних службовців, цілей, пріоритетів і принципів професійного навчання, введення єдиних державних стандартів професійної підготовки і критеріїв оцінки їх досягнення з урахуванням різноманітності термінів, форм і методів навчання. Підготовка публічних службовців Іллінецької міської ради, повинна сприяти розкриттю професійного потенціалу людини, що має вирішальне для ефективності її функціонування.
2. Тренінгові технології повинні бути невід’ємною складовою формування професійної діяльності публічних службовців. Вони дозволяють підвищити рівень знань, навичок і компетентностей, які необхідні для успішного виконання обов`язків в сфері публічної служби. Також важливо встановити механізми оцінки і відстеження результатів навчання, щоб переконатися, що тренінгова програма виконує свою мету і сприяє покращенню професійної діяльності публічних службовців в Іллінецькій міській раді.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/34714.pdf
Тип виданя: Дипломні роботи 2023
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 34714.pdf Розмір : 2097534 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська