id: 33539
Назва: Комунікаційна стратегія туристичної компанії: маркетинговий підхід
Автори: Невмивака О.А.
Ключові слова: стратегія, туризм, комунікації, туристичні компанії, туристичний продукт
Дата публікації: 2023-05-26 11:31:48
Останні зміни: 2023-05-26 11:31:48
Рік видання: 2023
Аннотація: Актуальність теми дослідження обумовлена підвищенням значущості маркетингово-комунікаційної діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності туристичних регіонів України в умовах ринкових відносин. Маркетингова комунікація регіону - це комплексний вплив регіону, на внутрішню і зовнішню середу з метою створення сприятливих умов для стабільної прибуткової туристичної діяльності на ринку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33539.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 33539.pdf Розмір : 2287085 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська