id: 25070
Назва: Нетрадиційні форми лекцій як засіб підвищення ефективності навчання студентів у вищих аграрних закладах освти
Автори: Олійник Н. А., Спірідонова Л. М.
Ключові слова: викладач, студент, нетрадиційна лекція, проблемна лекція, психолого-педагогічні дисципліни, лекція-діалог, лекція з розбором конкретних ситуацій, мотивація
Дата публікації: 2020-06-03 16:08:48
Останні зміни: 2020-06-03 16:08:48
Рік видання: 2020
Аннотація: Актуальність дослідження в тому, що робот а включає обґрунтування доцільності впровадження нетрадиційних лекцій в освітній процес під час вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу. Метою статті є аналіз особливостей нетрадиційних лекцій за способом викладу навчального матеріалу в аграрних закладах освіти.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/25070.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2020. - Вип. 69, т. 3. - С. 65-69.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25070.pdf Розмір : 491883 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська