id: 13179
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (за матеріалами ТОВ «Агротехцентр»)
Автори: Каправа Д.В. (Науковий керівник: к.е.н., доц. Фурман І.В.)
Ключові слова: Управління маркетингом, маркетинг-менеджмент, система маркетингу, система маркетингової інформації, планування маркетингу, комплекс маркетингу, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова збутова політика, маркетингова
Дата публікації: 2017-06-08 09:20:22
Останні зміни: 2017-06-08 09:20:22
Рік видання: 2017
Аннотація: Дипломна робота на тему: «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» виконана на базі ТОВ «Агротехцентр», с. Некрасове, Вінницького району, Вінницької області. Зміст роботи включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел, додатки. Обсяг роботи становить 112 сторінок друкованого тексту, включаючи 15 таблиць та 22 рисунки. Перший розділ роботи присвячений науково-теоретичним засадам управління маркетинговою діяльністю підприємства. В другому розділі дипломної роботи проведено аналіз оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Агротехцентр». В третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Висновки узагальнюють результати проведеного дослідження.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13179.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях : 2017 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 13179.pdf Розмір : 820785 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська