id: 25537
Назва: Авторська теорія ідентифікації ринків.
Автори: Логоша Р. В., Прилуцький А. М.
Ключові слова: методологія, ринок, модель, категорія, принцип, закон, факт, ідея, положення
Дата публікації: 2020-08-31 07:59:48
Останні зміни: 2020-08-31 07:59:48
Рік видання: 2020
Аннотація: Концепт ринку може бути систематизованим через своєрідний фундамент економічної теорії і практики, адже цивілізація може бути інтерпретована саме через детермінантну роль інституту ринку. У статті розглянута ситуація, коли фокусується увага на тих напрямках наукових досліджень, які можна відокремити як складові згаданої раніше загальної теорії ринку. Методологія авторських досліджень передбачає використання універсальної моделі пізнання, означеної, як раціональ¬ний критицизм, на противагу класичній. Авторська методологія будувалася на результатах аналізування відомих і достатньо поширених у світовому інформаційному полі методологічних підходів. Запропонована авторська теорія побудована на синтезі або змістовному композиціюванні – певної множини базових та умовних знань, і таке узгодження передбачало формування певного ряду базових та, відповідно, доповнюючих теорій, які стосувалися ринку та супутніх інститутів, а також стадійної трансформації суспільства. На цій основі було сформульовано власний алгоритм формування та реалізації авторської методології досліджень. Інтерпретація авторської теорії може бути також представлена у вигляді відповідної низки теорій (на основі змістовного та ретроспективно-хронологічного аналізу такої групи теорій), виокремлення та функціональної інтерпретації парадигмальних і пояснювальних теорій у низці теорій, а також побудови ланцюга доказово обґрунтованих висловлювань теорії «універсальної моделі ринку». Авторська теорія – теорія ідентифікації ринків – представляє собою синтез двох теоретичних концептів: «універсальної моделі ринків» та «теорії постіндустріального ринку». Обидва мають власне змістовне поле, проте складають водночас синтезований концепт, який є логічно узгодженим за принциповими положеннями. В результаті дослідження встановлено, що управління ринком – здійснення цільового впливу на цей інститут – є водночас простою і виключно складною операцією. Складність обумовлена, перш за все, необхідністю дотримання обмежень і цілей управління (впливу), що унеможливлює залучення інших мотивів – політичних, особистісних, кон’юнктурних, корупційних і таке інше. Відповідно менеджери ринку повинні належати до еліти управлінців, а теоретична база їхньої діяльності – до концепту універсальної моделі ринку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/25537.pdf
Тип виданя: Статті у зарубіжних наукових фахових виданнях (Copernicus та інші)
Видавництво: Colloquium-journal. - Poland : Warszawa, 2020. - № 23 (75). - Р. 34-46.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25537.pdf Розмір : 3709596 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|