id: 9266
Назва: Pricing strategy and policy
Автори: Voloshyna O.V., Shlapak N.M.
Ключові слова: Managers, pricing, launching
Дата публікації: 2015-04-16 13:45:09
Останні зміни: 2015-04-16 13:45:09
Рік видання: 2015
Аннотація: Pricing policy refers how a company sets the prices of its products and services based on costs, value, demand, and competition. Through systematic pricing policies and strategies, companies can reap greater profits and increase or defend their market shares. Setting prices is one of the principal tasks of marketing and finance managers in that the price of a product or service often plays a significant role in that product`s or service`s success, not to mention in a company`s profitability.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/9266.pdf
Тип виданя: Тези доповідей
Видавництво: Мова, культура та освіта: Тези доповідей та повідомлень науково-практичної конференції викладачів і студентів . – Вінниця: ВНАУ
Розташовується в колекціях : 2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 9266.pdf Розмір : 521408 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|