id: 8990
Назва: Створення навчально-педагогічних ситуацій при реалізації особистісно-орієнтованого підходу у навчанні іноземної мови
Автори: Москаленко І.В., Хом’яковська Т.О.
Ключові слова: особистісно-орієнтований підхід,навчально-педагогічна ситуація,технологія “Case-Study”,контекстне навчання.
Дата публікації: 2014-10-11 15:36:10
Останні зміни: 2014-10-11 15:36:10
Рік видання: 2014
Аннотація: У статті зроблено спробу визначити та проаналізувати шляхи та педагогічні умови реалізації особистісно-орієнтованого підходу у навчанні іноземної мови на прикладі створення навчально-педагогічних ситуацій.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/8990.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: Наукові записки Вінницького національного аграрного університету. – Серія: Соціально-гуманітарні науки / Гол. ред. Калетнік Г.М. – Вінниця: ВНАУ, 2014. – Вип. 3. – с. 91-99.
Розташовується в колекціях : 2014 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 8990.pdf Розмір : 1316655 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|