id: 38698
Назва: Маркетингове планування діяльності аграрних підприємств в умовах євроінтеграції
Автори: Бєлкін І.В., Трапаідзе С.М.
Ключові слова: маркетинг, планування, аграрний сектор, виробництво, прогноз, ринок.
Дата публікації: 2025-04-11 09:17:24
Останні зміни: 2025-04-11 09:17:24
Рік видання: 2025
Аннотація: У статті здійснено всебічний аналіз сутності маркетингового планування в аграрних підприємствах, розкрито його зміст, основні принципи, а також визначено предмет і об’єкт дослідження. Окрему увагу приділено характеристиці процесу планування маркетингової діяльності в аграрному секторі, його специфіці, ключовим етапам, інструментам та методологічним підходам. Розглянуто особливості формування маркетингових стратегій для сільськогосподарських підприємств з урахуванням сезонності виробництва, коливань ринкової кон’юнктури, логістичних аспектів та змін у споживчих вподобаннях.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/38698.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Наукові перспективи. 2025. № 3 (57). С. 652-667. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2025-3(57)-652-667
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38698.pdf Розмір : 2387062 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|