id: 36835
Назва: Створення та просування відеоконтенту для розміщення рекламних матеріалів
Автори: Ліман В.В., Малініч І.П., Малініч П.П.
Ключові слова: відеореклама, YouTube, Google Adsense, відео, YouTube Shorts, контекстна реклама
Дата публікації: 2024-09-08 07:31:34
Останні зміни: 2024-09-08 07:31:34
Рік видання: 2024
Аннотація: Інтернет-реклама сьогодні є важливою складовою бізнесу. Одним із форматів онлайн-реклами є відеореклама, яка стає все більш популярною завдяки доступності високошвидкісного інтернету та розвитку платформ для перегляду відео, таках як YouTube, соціальні мережі, сервіси онлайн-стримінгу, веб-сайти та блоги, рекламні мережі та платформи.. Процес організації відеореклами потребує створення як самого рекламного матеріалу, так і відеоматеріалу, до якого реклама може бути приєднана. Адже саме в залежності від контенту основного відео, до якого додається відеореклама, його популярності та доступності, відеореклама може бути донесена до тієї чи іншої цільової аудиторії. Значну кількість відеокліпів, придатних для розміщення реклами, створюють відеоблогери, чому сприяють сучасні можливості монетизації таких відео. Але все більше з`являється професійно зроблених відеоматеріалів, створених саме в якості ресурсів для розміщення відеореклами. Метою статті є дослідити та описати організацію ефективного створення відеоконтенту, призначеного для розміщення, шляхом приєднання до нього, відеореклами. У ході дослідження розглянуто особливості приєднання рекламного матеріалу до основного відео, зокрема – на YouTube. Охарактеризовано сучасні підходи до вибору тематики YouTube-каналу, призначеного для використання в цілях реклами та надані практичні рекомендації щодо створення і просування такого каналу. Наведені практичні рекомендації щодо розміщення, налаштування та просування відео на платформі YouTube. Розглянуто особливості основних схем використання YouTube-каналів для розміщення рекламних матеріалів, такі як: створення каналу для розміщення власних рекламних матеріалів; пряма реклама, коли рекламодавець вибирає канали для платного розміщення своєї реклами; використання каналу для розмішення контекстної реклами Google Adsense. Проаналізовано особливості створення та використання в цілях розміщення рекламних матеріалів коротких відео формату YouTube Shorts. Перспективним напрямком подальших досліджень є аналіз ефективності відеореклами для різних категорій товарів і послуг існуючого та відкладеного попиту.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/36835.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Наука і техніка сьогодні. № 6 (34). С. 945-957. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/12722/12784 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-6(34)-945-957
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 36835.pdf Розмір : 1836666 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|