|
id: 3593
Назва: Маркетинг органічної продукції
Автори: С. В. Мамалига
Ключові слова: органічна продукція, ринок та маркетинг органічної продукції
Дата публікації: 2011-09-21 12:34:16
Останні зміни: 2011-09-21 12:34:16
Рік видання: 2011
Аннотація: У статті розглянуто питання формування та тенденцій розвитку ринку органічної продукції у світі та в Україні; виділено проблеми маркетингу органічної продукції; приведено основні напрямки маркетингової діяльності підприємства-виробника органічної продукції.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/3593.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: Вінниця
Розташовується в колекціях : 2011. Випуск 8(48)/ Серія: Сільськогосподарські науки 2020 №2 (17)/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Дончевська О.П.
Файл : 3593.pdf Розмір : 188136 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|
|