id: 35822
Назва: Цифрова стійкість: оцінка ролі інформаційних технологій у забезпеченні безперервності підготовки фахівців в кризових умовах
Автори: Левчук О.В., Левчук К.І.
Ключові слова: війна в Україні, технології навчання, дистанційна освіта, змішане навчання, освітні ресурси, студентоцентрована освіта
Дата публікації: 2024-05-13 11:27:41
Останні зміни: 2024-05-13 11:27:41
Рік видання: 2024
Аннотація: В дослідженні проаналізовано вплив цифрової стійкості на якість і ефективність підготовки фахівців. Виокремлено конкретні технологічні проблеми, з якими стикаються здобувачі вищої освіти під час кризових умов, запропоновано ефективні рішення, враховуючи доступність та технологічну підтримку для різноманітних потреб у навчанні. Встановлено, що успішні стратегії цифрової стійкості передбачають активне впровадження адаптивних технологій, планування на випадок непередбачених ситуацій і розробку гнучких моделей навчання для реагування на несподівані виклики. Вивчено досвід студентів щодо ролі інформаційних технологій у дистанційному навчанні в умовах кризи, враховуючи їхні особистісні цілі, уподобання та очікування. Проведено порівняльний аналіз ефективності різних інформаційних технологій, які використовуються для підготовки спеціалістів в кризових умовах, оцінивши зручність їхнього використання та адаптованість до різноманітних навчальних середовищ. Вивчено стратегії, які використовують навчальні заклади для створення стійкості до цифрових технологій, наголошуючи на важливості інституційної політики, професійного розвитку викладачів та інвестицій в інфраструктуру.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/35822.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2024. № 54. С. 137-145. DOI: https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2024-54-16
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 35822.pdf Розмір : 1191228 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|