id: 33756
Назва: PR-діяльність підприємств готельно-ресторанного бізнесу на основі благодійності як вид соціально-економічної активності
Автори: Головня О.М.
Ключові слова: PR-діяльність, благодійність, спонсорство, корпоративна соціальна відповідальність, соціальний розвиток, види соціальної комунікації
Дата публікації: 2023-09-07 09:52:15
Останні зміни: 2023-09-07 09:52:15
Рік видання: 2023
Аннотація: У статті досліджуються питання, пов’язані з розглядом теоретичних і практичних аспектів застосування PR-діяльності як інструменту соціально-економічної активності та виділення нових інструментів досягнення соціально-економічних цілей діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу, зокрема залучення коштів. Автор наголошує, що корпоративна соціальна відповідальність має широкий спектр переваг для бізнесу, включно з підвищенням прибутковості, зниженням операційних витрат, підвищенням лояльності персоналу, поліпшенням стосунків із громадами, підвищенням репутації та ринкової вартості, а також позитивним іміджем. Автор вважає, що спонсорство та благодійництво є частиною комунікаційної концепції PR-стратегії бізнесу. Кожна спонсорська акція оформляється юридичним договором, де чітко і конкретно прописуються зобов’язання обох сторін – спонсора та спонсорованих структур. У статті аналізуються РR-заходи закладів готельно-ресторанного бізнесу на основі благодійництва. Військове вторгнення рф на територію України стало важким випробуванням для всього готельно-ресторанного бізнесу: наведено перелік найбільші зруйнованих чи пошкоджених готелів та відкритих готелів протягом 2022 р. Після 24 лютого 2022 р. частина закладів готельно-ресторанного бізнесу взяли на себе волонтерську місію й активно займаються різними видами благодійництва, що допомагає популяризувати заклади. Досліджено, що у сфері готельно-ресторанного бізнесу актуальною проблемою є пошук нових типів взаємодії між спільнотами для вирішення соціально важливих питань, серед яких – пошук нетрадиційних джерел фінансування. Значною мірою пошуку та залученню коштів у соціальну сферу сприяють інноваційні технології фінансування соціального розвитку фандрайзингу, краудсорсингу та краудфандингові платформи, які є проявами соціальних комунікацій.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33756.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Бізнес Інформ. 2023. № 7. С. 110-119. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-110-119
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 33756.pdf Розмір : 1725087 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|