id: 33624
Назва: Маркетинг-менеджмент у системі управління аграрних підприємств
Автори: Логоша Р.В., Пронько Л.М.
Ключові слова: маркетинг-менеджмент, маркетинг, комплекс маркетингу, менеджмент, система маркетингу, система менеджменту
Дата публікації: 2023-06-02 14:00:04
Останні зміни: 2023-06-02 14:00:04
Рік видання: 2022
Аннотація: У статті проведений гносеологічний аналіз авторських трактувань сутності поняття маркетинг-менеджменту за виділеними концептуальними підходами, що дозволило встановити, що сукупність трактувань такої складної економічної категорії є різною, що залежить від основних складових системи, які в певний період часу і формують її вплив на діяльність аграрних підприємств. Визначено предмет, мету, завдання, функції та завдання маркетинг-менеджменту аграрних підприємств. Представлено авторське визначення маркетинг-менеджменту аграрних підприємств. Встановлено, що застосування маркетинг-менеджменту на аграрних підприємствах пов’язано з маркетинговими дослідженнями суб’єктів аграрного ринку, аналізом і реагуванням їх на зміни внутрішнього і зовнішнього середовища функціонування підприємств. Система маркетинг-менеджменту аграрного підприємства являє собою широкий спектр знань з маркетингу та менеджменту, зокрема, розроблення продукту (послуги) та реклама та просування, продажі та інтегровані маркетингові комунікації, планування, брендинг, бюджетування та стратегічне управління. Для формування результативної системи маркетинг-менеджменту аграрного підприємства необхідним є розуміння процесу його здійснення з досягнення визначених цілей. Відповідно до системи маркетинг-менеджменту, проведено дослідження цілей досліджуваних аграрних підприємств, що є об’єктивною необхідністю за мінливих умов розвитку аграрного ринку, який визначається жорсткими умовами конкуренції, динамічними змінами смаків і уподобань споживачів, глобальними інноваційними процесами в галузях сільського господарства.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33624.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2022. № 3 (61). С. 77-91. DOI: 10.37128/2411-4413-2022-3-5
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 33624.pdf Розмір : 2454408 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|