id: 33421
Назва: Туристичний іміж України в контексті розвитку в’їзного туризму
Автори: Карпенко Я.В.
Ключові слова: туризм, імідж, в’їзний туризм, SWOT-аналіз
Дата публікації: 2023-05-22 14:14:35
Останні зміни: 2023-05-22 14:14:35
Рік видання: 2023
Аннотація: У сучасних умовах посилення процесів глобалізації та регіоналізації, коли умовно «стираються» кордони, постає питання збереження унікальних культурних особливостей та різноманіття країн. Важливу роль в даному аспекті відіграє формування позитивного туристичного іміджу, популяризація країни як безпечного місця для подорожей, цікавого туристичного напряму. Імідж країни впливає на прийняття рішення туристами щодо її відвідування. А відтак є визначальним фактором формування та розподілу міжнародних туристичних потоків, посилює, або навпаки, знижує туристичну привабливість країни. За останнє десятиліття туристична індустрія, а разом з тим і туристичний імідж України зазнали немалу кількість потрясінь та в окремі періоди переживали значні спади. Створенню позитивного туристичного іміджу країни перешкоджали, окрім недостатньої уваги з боку держави, військовий конфлікт на сході країни, що тривав з 2014 року, пандемія Covid-19 з 2019 року, а пізніше і повномасштабне вторгнення РФ у лютому 2022 року, коли туристична індустрія в країні майже повністю призупинила діяльність.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33421.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 33421.pdf Розмір : 2899973 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|