id: 32337
Назва: Культурна етика ділового спілкування як основа взаємодії між основними учасниками на ринку
Автори: Бєлкін І.В., Гонтарук Я.В., Трапаідзе С.М.
Ключові слова: етика, комунікація, культура, метод, ринок, ділове спілкування, результат.
Дата публікації: 2022-12-04 17:52:56
Останні зміни: 2022-12-04 17:52:56
Рік видання: 2022
Аннотація: У науковій роботі розглянуто типову специфіку сучасних прийомів ділового спілкування як у цілому так і на конкретних прикладах. Авторами визначено ключові класифікаційні ознаки, функції, види, рівні, підходи, методи та моделі етики ділового спілкування. Проаналізовано характерні показники щодо створення умов ефективної діяльності соціальних груп та успішної комунікації суб’єктів ділового процесу. Запропоновані рекомендації дозволять визначати прийоми рішення конкретних цілей, сприятимуть створенню позитивної атмосфери в колективі, дозволять досягати ухвалених рішень з високою результативністю, оскільки враховують типові аспекти соціо-психологічних принципів. Адже як свідчить ринкова практика – все розпочинається і у подальшому базується на комунікації. Практичний, індивідуальний та якісний рівень комунікаційного процесу є запорукою успіху.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/32337.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2022. № 3 (36). С. 45-49. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.36-7
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 32337.pdf Розмір : 8558578 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|