id: 32290
Назва: Modern aspects of marketing management activities of agricultural enterprises
Автори: Babyna O., Babyn I.
Ключові слова: мanagement, marketing, agricultural enterprises, concepts of marketing, principles of marketing management.
Дата публікації: 2022-11-28 10:08:42
Останні зміни: 2022-11-28 10:08:42
Рік видання: 2022
Аннотація: The formation and effective development of market relations in Ukraine necessitates the improvement of the management system of agricultural enterprises, the orientation of the management system to the market conditions of business, the ability to respond in time to changes in the marketing environment. Currently, only a small proportion of agricultural enterprises use marketing management methods in the management process, and only a few of them use a systematic approach in management based on marketing.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/32290.pdf
Тип виданя: Монографії видані за кордоном
Видавництво: Management of marketing activities of agricultural formations in the conditions of European integration Monograph. Primedia eLaunch, Boston, USA. Р. 82-106. DOI: 10.46299/979-8-88862-828-7.4
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 32290.pdf Розмір : 3639636 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|