id: 25876
Назва: Social Customer-Oriented Technologies in the Tourism Industry: An Empirical Analysis
Автори: Kozhukhіvska R., Sakovska О., Shpykuliak O., Podzihun S., Harbar O.
Ключові слова: management, enterprise, consumer behavior, customer orientation, customer orientation index, hospitality industry
Дата публікації: 2020-10-12 12:07:03
Останні зміни: 2020-10-12 12:07:03
Рік видання: 2019
Аннотація: This article examines the peculiarities of application regarding the social customer-oriented technologies in the modern Ukrainian society which are exemplified by the tourist enterprises. The specifics of the study are based on the definition of values measuring the customer orientation of the enterprise. The basic elements are defined on the analysis of the application and the methods comprising social customer orientation by tourist enterprises: values and behavioral practices of employee, business processes, and strategic business orientation. The results of empirical research provide an assessment of the compliance respecting the ideas of managers and customers within tourist enterprises regarding the most important social customer-oriented technologies.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/25876.pdf
Тип виданя: Статті Scopus
Видавництво: TEM Journal. - 2019. November. - Vol. 8., № 4, - P. 1371-1383. ISSN 2217-8309, DOI: 10.18421/TEM84-39.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 25876.pdf Розмір : 454974 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|