id: 24977
Назва: Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект
Автори: Амонс С. Е., Красняк О. П.
Ключові слова: маркетинг, ринок, механізм, аналіз, дослідження, підприємець, товар, послуга, інформація
Дата публікації: 2020-06-01 09:53:43
Останні зміни: 2020-06-01 09:53:43
Рік видання: 2020
Аннотація: Стаття присвячена розкриттю суті та ролі теоретичних особливостей проведення маркетингового аналізу дослідження ринку, його структурних елементів у забезпеченні конкурентними перевагами підприємств, а також оцінці тенденцій розвитку маркетингових досліджень ринку в Україні.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/24977.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Ефективна економіка : електр. журн. - 2020. - № 5. - 10 с.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 24977.pdf Розмір : 349469 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|