id: 24975
Назва: Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
Автори: Тимкова В.
Ключові слова: реклама, рекламний текст, прийоми впливу, порушення норм, частини мови, синтаксис, мовна гра
Дата публікації: 2020-06-01 09:43:10
Останні зміни: 2020-06-01 09:43:10
Рік видання: 2020
Аннотація: Запропонована студія є спробою здійснити лінгвокультурний аналіз друкованої реклами з морфологічного i синтаксичного поглядів та з урахуванням порушення норм сучасної української літературної мови, а також впливу на читачів за допомогою лінгвістичних засобів. Обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, окреслено мету і завдання дослідження, зазначено методи та висунено об’єкт і предмет роботи. Об’єктом дослідження є рекламні тексти. Предметом дослідження є лінгвістична характеристика друкованих рекламних оголошень. Розглядаються теоретичні основи рекламних текстів, а саме: поняття реклами, види рекламних текстів та їхня структура. Аналізуються друковані рекламні тексти в таких аспектах: морфологічному, синтаксичному, щодо дотримання норм сучасної української літературної мови, простежується вплив на читача лінгвістичних засобів.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/24975.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. - Київ, 2020. - № 41. - С. 51-61
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 24975.pdf Розмір : 534128 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|