id: 24880
Назва: Формування та реалізація стратегії розвитку підприємств олійно-жирової галузі
Автори: Ставська Ю. В.
Ключові слова: стратегія, розвиток, цілі, зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства, стратегічно орієнтоване підприємство, стратегічне управління
Дата публікації: 2020-05-20 10:11:02
Останні зміни: 2020-05-20 10:11:02
Рік видання: 2020
Аннотація: Стаття присвячена дослідженню процесу формування та реалізації стратегії розвитку підприємств олійно-жирової галузі. Розглянуто господарську діяльність провідних підприємств Вінниччини, зокрема ПАТ «Вінницький олійножировий комбінат». Встановлено, що підприємство на внутрішньому
ринку використовувало стратегію цінового лідерства. З урахуванням економічної ситуації, що склалася на підприємстві, було запропоновано на перспективу орієнтуватися на стратегію диференціації. Досліджено, що стратегічне планування підприємств олійно-жирової галузі має бути орієнтоване на довгостроковий розвиток, досягнення високих темпів економічного зростання на основі поетапного вдосконалення різних виробничо-технічних чинників та організаційно управлінських структур. Розроблено концептуальну схему стратегічного управління розвитком підприємства. Запропоновано порядок
обґрунтування та реалізації стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/24880.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Інфраструктура ринку. - 2020. - № 41. - С. 163-168.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 24880.pdf Розмір : 616629 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська