id: 23709
Назва: Теоретичне дослідження розвитку маркетингової концепції сільськогосподарського підприємства
Автори: Семчук І. А.
Ключові слова: маркетинг, концепція, розвиток, сільськогосподарське підприємство, дослідження
Дата публікації: 2020-02-27 15:39:55
Останні зміни: 2020-02-27 15:39:55
Рік видання: 2019
Аннотація: Робота присвячена дослідженню сутності маркетингу в сучасних умовах господарювання, історичних змін підходів до здійснення маркетингової діяльності організаціями та категоризації маркетингу сільськогосподарського підприємства з урахуванням специфіки його господарської діяльності. В даній науковій роботі здійснено контент аналіз наукових робіт закордонних та вітчизняних вчених. Для формулювання теоретичних положень використано методи наукової абстракції, морфологічного аналізу, узагальнення, аналізу ієрархій. Теоретичною базою роботи є теорія менеджменту та маркетингу, теорія організацій, що використовувались у єдності з практикою маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. В роботі представлене сучасне визначення маркетингу сільськогосподарського підприємства, обґрунтовано концепцію маркетингової діяльності організацій в сучасних умовах господарювання та здійснено категоризацію питань сільськогосподарського маркетингу. Подальші наукові дослідження передбачають розробку алгоритму формування і оцінки маркетингової моделі у сфері сільського господарства та в розрізі окремих видів діяльності.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/23709.pdf
Тип виданя: Статті у зарубіжних наукових фахових виданнях (Copernicus та інші)
Видавництво: Young Scientist. 2019. - № 6 (70), June. - S. 211-218.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 23709.pdf Розмір : 392876 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|