id: 23361
Назва: Дослідження сучасних проблем формування маркетингових каналів розподілу продукції малих та середніх фермерських господарств
Автори: Луцяк В. В., Колесник Т. В.
Ключові слова: маркетинг, канал розподілу, фермерське господарство
Дата публікації: 2020-01-29 14:16:28
Останні зміни: 2020-01-29 14:16:28
Рік видання: 2019
Аннотація: Сільське господарство є одним з найпоширеніших у світі видів людської діяльності, але вона все ще не є однорідною. У світі практикуються різні види сільського господарства в різних соціально-економічних і фізичних умовах, що утворюють сільськогосподарські системи. В контексті дослідження взаємодії сільськогосподарських підприємств з позицій маркетингу важливим є визначення найбільш ефективних каналів забезпечення продукцією споживачів. Теорія управління передбачає розгляд декількох маркетингових каналів і їх комбінацій. Як і на інших етапах маркетингової діяльності тут не існує єдиного найкращого вибору і часто успішний бізнес використовує різні комбінації маркетингових каналів. Необхідно розглянути сильні та слабкі сторони різних каналів.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/23361.pdf
Тип виданя: Монографії видані в Україні
Видавництво: Теорія, методологія і практика господарсько-фінансової діяльності підприємств : колект. моногр. / кол. авторів. - Полтава : Астрая, 2019. - С. 187-195.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 23361.pdf Розмір : 2020909 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|