id: 23199
Назва: Витрати на рекламу в соцмережах як об’єкт бухгалтерського обліку та оподаткування
Автори: Здирко Н. Г.
Ключові слова: облік витрат на рекламу, соціальні мережі, корпоративна платіжна картка, розрахункові операції з нерезидентами, валютні операції, підзвітні документи, податок на дохід нерезидента
Дата публікації: 2019-12-27 16:49:10
Останні зміни: 2019-12-27 16:49:10
Рік видання: 2019
Аннотація: Сьогодні найпопулярнішим і найбільш дієвим видом реклами є реклама в соціальних мережах. Саме дохід від розміщення реклами робить соцмережі найприбутковішим бізнесом в інформаційній сфері. Для підприємств реклама в соцмережах є порівняно новою можливістю запропонувати споживачам свої товари, роботи і послуги, тому перед бухгалтером можуть виникати труднощі з ідентифікацією витрат на таку рекламу як об’єкта бухгалтерського обліку та оподаткування. Метою статті є обґрунтування порядку документального підтвердження та розкриття методичних засад бухгалтерського обліку й оподаткування витрат на рекламу в соціальних мережах. Розкрито переваги реклами в соціальних мережах, яка дозволяє вирішити одразу декілька задач, не обмежуючись однією. Виявлено, що протягом одного операційного дня підприємство може оплатити з корпоративної платіжної картки вартість рекламних послуг у соцмережах у валюті в еквіваленті не більше ніж 150 000 грн. Таке обмеження зумовлене тим, що постачальником послуг є нерезидент, а їх оплату можна проводити лише з корпоративної платіжної картки, попередньо придбавши іноземну валюту. Вивчення проблемних аспектів документального забезпечення операцій з оплати рекламних послуг підзвітною особою з використанням корпоративної платіжної картки здійснено з позиції системного аналізу та з урахуванням особливостей національної системи оподаткування. Доведено, що для уникнення суперечок з фіскальними органами бухгалтеру доцільно сформувати додаткові документи, які міститимуть усі обов’язкові реквізити ідентифікації господарської операції. Такими документами можуть бути: наказ керівника про проведення рекламної кампанії в тій чи іншій соціальній мереж; інші документи про проведення підприємством рекламної кампанії (роздруковані фотозвіти, скриншоти розміщеної на сайті соцмережі реклами, які дозволяють ідентифікувати саме рекламовані підприємством товари/послуги і, відповідно, інформацію, надану про них як рекламу, звіт відповідального працівника про проведені рекламні заходи); документи щодо здійснення витрат і надання підприємству рекламних послуг (авансовий звіт відповідального працівника про проведення оплати рекламних послуг з використанням корпоративної платіжної картки, виписки банку, квитанції про здійснені транзакції, складений за підсумками звітного періоду на підставі таких квитанцій самоакт з усіма необхідними для первинного документа реквізитами). У статті розкрито порядок відображення в бухгалтерському обліку операцій з оплати рекламних послуг в соціальних мережах та з нарахування і сплати податкових платежів за такими послугами.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/23199.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Облік і фінанси. - 2019. - № 4 (86). - С. 11-18.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 23199.pdf Розмір : 204156 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|