id: 22400
Назва: Розробка програми маркетингу в діяльності сільськогосподарського підриємства
Автори: Бойко О. В.
Ключові слова: маркетинг, управління, підприємство, програма, сільськогосподарське.
Дата публікації: 2019-12-05 15:16:25
Останні зміни: 2019-12-05 15:16:25
Рік видання: 2019
Аннотація: Дипломна робота на темау: «Розробка програми маркетингу в діяльності сільськогосподарського підриємства» (за матеріалами ПрАТ«Вінницька Харчосмакова фабрика» м. Вінниця). Предмет дослідження – система умов, чинників та інструментів, які забезпечують ефективну програму маркетингу сільськогосподарського підприємства ПрАТ «Вінницька Харчосмакова фабрика». Об`єкт дослідження є управління маркетинговм підприємства в діяльністі ПрАТ «Вінницька Харчосмакова фабрика». Мета роботи – на основі проведеного аналізу управління розробкою програми маркетингу в розрізі конкретного підприємства пошук напрямів удосконалення управління маркетингом в діяльності сільськогосподарського підприємства. Методи досліджування – спостереження, порівняння, узагальнення, аналізу і синтезу, статистичний, монографічний. В дипломній роботі розглянуто теоретико-методичні основи управління маркетингом підприємства в сучасних умовах господарювання. Проаналізовані основні показники діяльності ПрАТ «Вінницька Харчосмакова фабрика», здійснена оцінка управління маркетингом підприємства. За результатами дослідження сформульовані висновки та розроблені заходи щодо удосконалення управління розробкою програми маркетингу в діяльнсті сільськогосподарського підприємства.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/22400.pdf
Тип виданя: FFFF
Видавництво: На плагіат
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 22400.pdf Розмір : 1908673 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|