id: 21108
Назва: Моральне стимулювання в управлінні персоналом підприємства
Автори: Слюсарчук Я.О.
Ключові слова: ефективність, моральне стимулювання, нематеріальна мотивація, персонал, праця, система.
Дата публікації: 2019-10-01 08:16:28
Останні зміни: 2019-10-01 08:16:28
Рік видання: 2019
Аннотація: Дипломна робота на тему: «Моральне стимулювання в управлінні персоналом підприємства (за матеріалами ВК «АКПП «Золота нива»)». Метою дослідження є висвітлення теоретичних засад морального стимулювання персоналу та його стан в досліджуваному підприємстві, обґрунтування напрямів покращення його дієвості. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів морального стимулювання в управлінні персоналом підприємства. Об’єктом дослідження є процеси морального стимулювання персоналу в ВК «АКПП «Золота нива» Оратівського району Вінницької області. Методи дослідження – емпіричні та теоретичні: аналіз та синтез, індукція та дедукція, факторний аналіз, табличний аналіз, методи порівняльних характеристик тощо. В результаті виконання дипломної роботи досліджено сутність, характерні риси та особливості морального стимулювання персоналу підприємства; розглянуто методику дослідження стану морального стимулювання персоналу підприємства, встановлено фактори які впливають на його ефективність. В процесі дослідження встановлено, що сучасний стан морального стимулювання в ВК «АКПП «Золота нива» не достатньо ефективний, що відповідним чином впливає на ефективність управління персоналом та функціонування підприємства вцілому й вимагає подальшого удосконалення. Виходячи з цього, необхідною передумовою ефективного нематеріального стимулювання персоналу підприємства на нашу думку є: 1. Застосовування сучасних підходів до нематеріального стимулювання праці. Сучасна практика свідчить про тенденцію до суттєвих змін у системі стимулювання персона¬лу. Для працівників, перш за все працюючої мо¬лоді, характерні нематеріальні ціннісні орієнтації, спону¬кальні мотиви до трудової діяльності. При цьому на перший план висуваються самореалізація і саморозвиток. З`явилося поняття неоматеріалістичної мотивації, відповідно до якої тяжін¬ня до матеріального успіху розглядається лише як передумова для самовираження та реалізації вищих інтересів і потреб, безпосередньо не пов`язаних зі споживанням. Відповід¬но формулюються нові вимоги до змісту праці, її умов, психологічного клімату в колективі тощо. 2. Використання нетрадиційних методів моральної мотивації. Нестандартна мотивація є дієвим методом стимулювання працівників, а іноді й більш ефективною у порівнянні зі стандартною мотивацією. Варто шукати можливості для просування працівників по кар’єрних сходинках, розширюючи їх обов’язки, завдання і можливості; цінних працівників слід залучати до тимчасових проектів, пропонуючи для них додаткові повноваження. Нові обов’язки потрібно підносити як інвестиції в знання працівників, їх досвід та вміння, які дозволять йому в майбутньому розраховувати на більш високу посаду і заробітну плату. Як альтернативу преміюванню можна надавати працівникам декілька днів відпочинку тощо. 3. Провадження пропонованої нами техніки формування комплексної системи нематеріального стимулювання персоналу. Використання методів мотивації, особливо нематеріального характеру, вимагає ретельного розроблення всієї системи мотивації і ускладнюється труднощами оцінки значущості мотивів працівників і підприємства. Вибір методів мотиваційного впливу повинен носити максимально об`єктивний характер і відображати структуру мотивів працівників і підприємства в цілому, тільки в цьому випадку система буде ефективною. При комплексному підході до мотивації персоналу рекомендується застосовувати наступні техніки: визнання за добре виконану роботу; публікації в корпоративних виданнях; дошки пошани; подарунки; символи статусу.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/21108.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 21108.pdf Розмір : 1150056 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|