id: 21037
Назва: Ігрові форми на заняттях з іноземної мови як засіб підвищення мотивації студентів до вивчення економічного вокабулярію
Автори: Тимощук Н. М.
Ключові слова: мотивація, ігрова форма, терміни, лексика, іноземна мова професійного спрямування, професійна підготовка, когнітивний підхід, методика
Дата публікації: 2019-09-13 15:38:06
Останні зміни: 2019-09-13 15:38:06
Рік видання: 2019
Аннотація: У статті досліджено проблему підвищення мотивації студентів немовних закладів вищої освіти до вивчення нової наукової (ділової) англійської лексики шляхом використання ігрових методів на заняттях з іноземної мови. Розглянуто мотивацію студентів закладу вищої освіти як необхідну складову навчального процесу. Представлено результати моніторингу щодо наявності проблеми засвоєння нової фахової лексики, оптимальної форми організації навчання нових термінів і найефективніших засобів навчання та їх запам’ятовування серед студентів факультету менеджменту та права Вінницького національного аграрного університету. Здійснено порівняльний аналіз якості та успішності студентів до та після використання ігрових форм на заняттях з дисципліни “Іноземна мова професійного спрямування”. Зазначено, що опанування іншомовною фаховою лексикою – ключова складова у вивченні іноземної мови професійного спрямування, яка дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню компетентного фахівця, конкурентоспроможного у сучасних умовах. Доведено, що аналізована форма організації засвоєння економічної фахової лексики значно покращила здатність студентів ефективно запам’ятовувати нові англомовні фахові терміни, підвищила їх мотивацію до вивчення нової термінологічної лексики ділової англійської мови.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/21037.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2019. - № 2. - С. 151-161.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 21037.pdf Розмір : 1700616 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|