id: 20909
Назва: Потенціал і проблеми розвитку вітчизняного ринку органічного овочівництва
Автори: Логоша Р. В., Підвальна О. Г., Кричковський В. Ю.
Ключові слова: овочівництво, традиційні технології, органічні технології, особисті господарства населення, витрати, доходи
Дата публікації: 2019-07-09 12:58:27
Останні зміни: 2019-07-09 12:58:27
Рік видання: 2019
Аннотація: Метою статті є опис проблем і перспектив розвитку ринку органічної овочевої продукції в Україні з позиції малого бізнесу. В Україні у сегменті овочевої продукції відбувається активне становлення органічного ринку, про що свідчить випереджаюча будь-які інші показники АПК динаміка. Водночас стихійно чи менш упорядковано здійснюється в суттєвих масштабах несертифіковане виробництво органічного овочівництва. Існує велика проблема щодо коректного моніторингу цього сектора господарств, який представлений, в першу чергу, малими товарними формами виробництва. Раніше чи пізніше, але імплементація цієї групи господарств до доступної моніторингової мережі відбуватиметься у міру формалізації ринку, адже відсутність сертифікації безпосередньо обмежує ціни та прибуток. У результаті дослідження було встановлено, що ві-тчизняний ринок потребує сучасної інфраструктури. Можна стверджувати, що внутрішній ринок продукції органічного овочівництва в Україні продовжує знаходитися у полі дії невизначених механізмів ціноутворення, наслідком чого є, з одного боку, завищення цін, з іншого – відсутність усталеного сегмента попиту. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є дослідження особливостей становлення і розвитку ринку органічної овочевої продукції в Україні з позиції малого бізнесу.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/20909.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: БізнесІнформ. - 2019. - № 1. - С. 215-220.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 20909.pdf Розмір : 432863 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|