id: 16943
Назва: Мотивація, як педагогічна умова формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-аграрників
Автори: Ковальова К.В.
Ключові слова: мотивація, комунікативна компетентність, співпраця, спілкування, зовнішyі мотиви, внутрішні мотиви, навчальний процес
Дата публікації: 2018-08-10 11:42:17
Останні зміни: 2018-08-10 11:42:17
Рік видання: 2017
Аннотація: У статті розглянуте поняття «мотивація, та визначений її вплив на організацію навчального процесу. Доведено, що мотивація, як педагогічна умова, сприяє формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-аграрників. Для мотивації навчання важливою є потреба в спілкуванні, яка сприяє налагодженню контакту між педагогом та студентами, створенню сприятливих умов співпраці, розвитку інтелектуально-пізнавальної діяльності. На заняттях з психології, української та іноземних мов ми намагались запропонувати студентам завдання, які б були цікавими, захоплюючими, спонукали їх до мислення, творчої активності, самовдосконалення, навчання на основі внутрішньої мотивації.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/16943.pdf
Тип виданя: Статті
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського нац. ун-ту ім. В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 3 (58). - С. 198-202.
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 16943.PDF Розмір : 235026 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|