id: 16556
Назва: Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств (за матеріалами ПП «агрофірма «батьківщина»)
Автори: Мазур А.Г., Сукманюк О.А.
Ключові слова: маркетинг, кадри, структура реалізації, фінансова стратегія, мотивація, управління, конкурентоспроможність
Дата публікації: 2018-06-23 08:12:11
Останні зміни: 2018-06-23 08:12:11
Рік видання: 2018
Аннотація: У результаті виконання дипломної роботи були досліджені теоретичні аспекти формування системи маркетингу підприємства, їх склад та джерела утворення, зміст управління ресурсами підприємства, проведено оцінку стану маркетингової діяльності підприємства. Практична цінність дипломної роботи полягає у тому, що визначення напрямків удосконалення системи управління маркетингом в ПП «Агрофірма «Батьківщина» дасть змогу підвищити ефективність управління, збільшити об’єми реалізації продукції, підвищити рентабельність та прибутковість підприємства на перспективу.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/16556.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 16556.pdf Розмір : 586016 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|