id: 13740
Назва: Організація маркетингового управління на підприємствах апк (за матеріалами прат "літинський молочний завод")
Автори: Шевчук О.О.
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГОВА СЛУЖБА, ПІДПРИЄМСТВО
Дата публікації: 2017-08-08 11:10:02
Останні зміни: 2017-08-08 11:10:02
Рік видання: 2017
Аннотація: Мета даної роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні і методологічній розробці основних принципів і практичних етапів удосконалювання управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів механізму маркетингового управління підприємством в агропромисловому комплексі. За об`єкт дослідження вибрано організацію маркетингового управлінняна ПрАТ "Літинський молочний завод". Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою проведення дослідження слугували діалектичний метод пізнання закономірностей суспільного виробництва, наукові розробки з економічної теорії щодо принципів, форм і методів у сфері економічних явищ та процесів в умовах ринку, праці провідних вітчизняних економістів-аграрників, зарубіжних фахівців, практиків. Основними теоретичними і методологічними джерелами при написанні даної роботи були українські й іноземні видання, присвячені маркетингу і управлінню маркетинговою діяльністю на підприємстві. Практична частина роботи побудована на даних маркетингових досліджень і експертних опитувань співробітників компанії, клієнтів і фахівців ринку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13740.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 13740.pdf Розмір : 1971854 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|