id: 13305
Назва: Комплекс маркетингу: сучасні концепції
Автори: Мамалига С.В.
Ключові слова: комплекс маркетингу, продукт, ціна, розподіл, просу- вання. Моделі 4Р, 4С, 4V, 4М.
Дата публікації: 2016-06-12 09:59:07
Останні зміни: 2016-06-12 09:59:07
Рік видання: 2016
Аннотація: В статті розглядається еволюція складових комплексу маркетингу з мо- менту формулювання до сьогодення.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13305.pdf
Тип виданя: Тези доповідей
Видавництво: «сучасні агротехнології: тенденції та інновації» матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції
Розташовується в колекціях : 2016 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 13305.pdf Розмір : 324976 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|