id: 12555
Назва: Екологічний маркетинг та проблеми ціноутворення
Автори: Жукова А.С.
Ключові слова: Екологічний маркетинг, екологічна політика, екологізація виробництва, безвідходні технології, органічна продукція, еко-інновації.
Дата публікації: 2017-02-20 09:09:30
Останні зміни: 2017-02-20 09:09:30
Рік видання: 2017
Аннотація: Зміст роботи включає вступ, три розділи, висновки та пропозиції, перелік використаних джерел та додатки. Обсяг роботи 95 с., з них: 14 рис., 20 таблиць, 65 літературних джерел. Об’єктом дослідження виступають елементи реалізації концепції екологічного маркетингу а підприємстві, а саме екологічний стан та якість продукції ПП “Агрофірма Батьківщина» та шляхи підвищення ефективності його реалізації. Мета дослідження полягає у визначенні теоретичних аспектів екологічного маркетингу, аналізі його застосуваня в сучасних підприємствах України та перспектив впровадження даної концепції у практику діяльності сучасних аграрних підприємств, визначення шляхів підвищення ефективності екологічного маркетингу. Для дослідження використано індуктивний метод, який передбачає збирання, систематизацію і узагальнення фактів; дедуктивний метод, для абстрактного осмислення зібраної інформації; аналітичний – теоретичні узагальнення та формулювання висновків та економіко-статистичний метод.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/12555.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях : 2017 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 12555.pdf Розмір : 1201914 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|