id: 11492
Назва: Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Автори: КОЗАК С.В.
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ, КОНКУРЕНТОСТПРОМОЖНІСТЬ, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ.
Дата публікації: 2016-08-25 20:43:12
Останні зміни: 2016-08-25 20:43:12
Рік видання: 2016
Аннотація: Дипломна робота на тему: «Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств (на матеріалах ПП «Агрофірма Батьківщина»). Об‘єкт дослідження – організація маркетингової діяльності у ПП «Агрофірма Батьківщина» с. Стрижавка Вінницького району. Мета дипломної роботи – проведення аналізу маркетингової діяльності в аналізованому підприємстві і на цій основі пошук резервів вдосконалення управління маркетинговою діяльністю та підвищення її ефективності на перспективу. Методи дослідження – загальноприйняті методи економічного аналізу та прогнозування: статистичний, екстраполяції, нормативний, балансовий, метод аналізу та синтезу, принципів дослідження операцій тощо. Встановлено, що в перспективі можливо значно удосконалити товарну та цінову політику підприємства на основі вдосконалення управління маркетинговою діяльністю. Аналізуючи сказане, можна зробити висновок про те, що маркетингова діяльність в ПП «Агрофірма Батьківщина » є не досить ефективною, проте підприємство має задіяти резерви для вдосконалення напрямів управління маркетинговою діяльність у перспективі. Результати роботи впроваджені у діяльності ПП «Арофірма Батьківщина».
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/11492.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях : 2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 11492.pdf Розмір : 868099 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|