id: 11388
Назва: Система маркетингу підприємства та напрями підвищення її ефективності(за матеріалами пат "тростянецький м'ясокомбінат")
Автори: Рогова Т.М., Бондаренко В.М.
Ключові слова: СИСТЕМА МАРКЕТИНГУ, ЗАСОБИ МАРКЕТИНГУ, РИНОК, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, СЛУЖБА МАРКЕТИНГУ.
Дата публікації: 2016-08-15 11:52:25
Останні зміни: 2016-08-15 11:52:25
Рік видання: 2016
Аннотація: Швидкий розвиток ринкових відносин, який супроводжувався розвитком науково-технічного та технологічного прогресу, спричинив нове уявлення про ринок. Це обумовило появу такої науки як маркетинг. Зріст конкурентної боротьби, розширення міжнародного поділу праці, нові вимоги споживачів спонукають підприємства використовувати не тільки окремі інструменти маркетингу, а й повний комплекс маркетингової діяльності.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/11388.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях : 2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 11388.pdf Розмір : 1151222 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|