id: 10101
Назва: Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках СТОВ «Кряж і К»
Автори: Узенюк Юлія Анатоліївна
Ключові слова: імідж, підприємство, зовнішні ринки
Дата публікації: 2016-02-05 09:53:57
Останні зміни: 2016-02-05 09:53:57
Рік видання: 2016
Аннотація: Практика довела, що формування іміджу підприємства - процес складний та багатогранний. Практично кожне підприємство, яке визнає необхідність забезпечувати собі певну репутацію та просування на ринку, має штатних співробітників, які займаються цими питаннями у складі служби маркетингу (група з корпоративного іміджу може існувати окремо, але це менш доречно, тому що вся діяльність підпорядкована цілям та завданням маркетингу). Недостатня дослідженість проблем формування іміджу підприємств на національному й міжнародному ринку, розробки відповідного інструментарію та організаційних механізмів її розвитку і оцінки зумовили актуальність та практичну значущість обраного напряму дослідження.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/10101.pdf
Тип виданя: FFFF
Розташовується в колекціях : 2016 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 10101.pdf Розмір : 1072980 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|