The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 34403
Title: Розробка математичних моделей для енергозберігаючих режимів роботи електротранспорту
Authors: Шкварко Костянтин Васильович
Keywords: математичне моделювання, електропривод, енергозберігаючі режими роботи, електротранспорт, двигуни постійного струму
Date of publication: 2023-11-10 11:14:42
Last changes: 2023-11-10 11:14:42
Year of publication: 2023
Summary: Шкварко Костянтин Васильович. Розробка математичних моделей для енергозберігаючих режимів роботи електротранспорту. В магістерській кваліфікаційній роботі розроблене математичне моделювання систем електротранспорту, типу двигун постійного струму змішаного збудження, тиристорний перетворювач – двигун постійного струму змішаного збудження, двигун постійного струму із спостерігачем стану та їх моделювання в ППП.
Показано, що системи безконтактного тиристорного керування дозволяють спростити режими водіння, підвищити загальну швидкодію системи, що поряд із зростанням надійності електрообладнання сприяє підвищенню безпеки руху.
Застосовано в електроприводі електротранспорту систему з ємнісним накопичувачем енергії. Така система дозволяє не тільки здійснювати рекуперацію енергії до мережі, а й зберігати її на гальмівних режимах і в подальшому використовувати в двигуном.
Синтезовано СС повного порядку з неповністю керованими полюсами для електропривода типу ТП-ДПС ЗЗ, який має спрощену структуру та малими коефіцієнтами корегуючого зв’язку, які легко реалізуються.
Показано, що введення узагальненого спостерігача в коло зворотнього зв’язку СПР на основі ТП-ДПС ЗЗ із СС збільшує на одиницю порядок їх астатизму за збурюючою дією, що призводить при відповідному типі РШ до обнуління до трьох складових похибок, які викликаються його змінами.
Доведено, що спостерігач сприяє покращенню точнісних характеристик електропривода при одночасному збільшенні їх швидкодії як по каналу керування, так і по каналу збурення.
Науково-дослідна частина полягає в розробці математичних моделей енергозберігаючих режимів в електроприводі електротранспорту.
Результатами магістерської роботи може бути створена система, на основі адекватних математичних моделей для енергозбереження в електроприводі електротранспорту.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/34403.pdf
Publication type: Дипломні роботи 2023
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 34403.pdf Size : 2356120 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska