The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 33755
Title: Механізм реалізації маркетингової стратегії просування біопрепаратів в Internet-торгівлі
Authors: Логоша Р.В., Козловська Л.М.
Keywords: cтратегія, маркетинг, біопрепарати, ринок, Internet-торгівля
Date of publication: 2023-09-06 11:30:36
Last changes: 2023-09-06 11:30:36
Year of publication: 2023
Summary: У статті висвітлено сутність біопрепаратів та їх корисність. Досліджено торговий, економічний та екологічний тренди біопрепаратів в Україні і світі. Проведено аналіз ринку біопрепаратів в Україні, що свідчить про наявність широкого асортименту товарів для різних групи сільськогосподарських рослин. В переважній більшості споживачами біопрепаратів є представники B2B-сегменту, а взаємовідносини між суб’єктами в даному сегменті формуються на online-платформах, оскільки це полегшує процес прийняття управлінських рішень і створює економію часу. Успішне функціонування підприємств в сучасному Internet-середовищі вимагає прийняття обґрунтованих рішень для своєчасного реагування на можливі зміни в ринковому оточенні і розробки комплексу адекватних маркетингових дій, що забезпечується за допомогою розробки механізму реалізації маркетингових стратегій в Internet-торгівлі. Розроблений механізм реалізації маркетингової стратегії Internet-торгівлі біопрепаратами повинен охоплювати комплекс взаємопов’язаних елементів з деталізацією інструментів їх здійснення, що забезпечують виконання комплексу маркетингових заходів в рамках розроблених стратегій, що дозволить підвищити ефективність і результативність маркетингової діяльності суб’єктів ринку. Процес реалізації маркетингової стратегії повинен бути забезпечений системою адаптивних і проактивних заходів, необхідних для виконання маркетингових планів. Представлений концептуальний підхід до стратегії просування біотехнологічної продукції, являє собою алгоритм послідовності оцінки споживача, а саме суб’єкта господарювання екологічно орієнтовного напрямку. Даний підхід має на меті визначити ключові складові стратегії взаємодії виробників біопрепаратів зі своїми споживачами в Internet-торгівлі. Функціонування запропонованого механізму реалізації маркетингових стратегій Internet-торгівлі дозволить забезпечити виникнення синергетичного ефекту при створенні споживчої цінності, а також більш повне використання можливостей в частині задоволення запитів і потреб споживачів в сучасних умовах ринку. Подальший розвиток і підвищення конкурентоспроможності біотехнологічної галузі здебільшого буде залежати від управлінської активності та інвестування в інтернет сферу.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33755.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Наукові інновації та передові технології. 2023. № 10 (24). С. 441-453. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-10(24)-441-453
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 33755.pdf Size : 1437794 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska