The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 13038
Title: Сучасні зарубіжні теорії мотивації у контексті освітньої психології та лінгвістики
Authors: Лебедєва Н.А
Keywords: освітній простір, мотивація, вивчення іноземних мов, цінності, потреби, самооцінка, успіх.
Date of publication: 2016-05-18 11:35:27
Last changes: 2016-05-18 11:35:27
Year of publication: 2016
Summary: У статті представлено огляд сучасних зарубіжних теорій мотивації у контексті освітньої психології та лінгвістики. У дослідженні мотивації науковці спрямовують увагу на вибір стилю поведінки особистості, тривалість поведінки, інтенсивність поведінки; наполегливість; когнітивні та емоційні реакції, що супроводжують поведінку. Провідною концепцією теорій мотивації у зарубіжній лінгвістиці є твердження, що мотивація у вивченні іноземної мови - це поєднання таких елементів як зусилля, бажання та позитивне ставлення. Іноземна мова - це не лише навчальний предмет, а й складова культурного спадку людей, які нею розмовляють. Отже і викладання мови слід розглядати, як значущий елемент іншої культури у особистісному життєвому просторі студента.

URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13038.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Стаття Наукові записки, ВДПУ,Вип..№45, 2016
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 13038.pdf Size : 2178769 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska