id: 13179
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (за матеріалами ТОВ «Агротехцентр»)
Authors: Каправа Д.В. (Науковий керівник: к.е.н., доц. Фурман І.В.)
Keywords: Управління маркетингом, маркетинг-менеджмент, система маркетингу, система маркетингової інформації, планування маркетингу, комплекс маркетингу, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова збутова політика, маркетингова
Date of publication: 2017-06-08 09:20:22
Last changes: 2017-06-08 09:20:22
Year of publication: 2017
Summary: Дипломна робота на тему: «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» виконана на базі ТОВ «Агротехцентр», с. Некрасове, Вінницького району, Вінницької області. Зміст роботи включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел, додатки. Обсяг роботи становить 112 сторінок друкованого тексту, включаючи 15 таблиць та 22 рисунки. Перший розділ роботи присвячений науково-теоретичним засадам управління маркетинговою діяльністю підприємства. В другому розділі дипломної роботи проведено аналіз оцінки ефективності господарсько-фінансової діяльності ТОВ «Агротехцентр». В третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Висновки узагальнюють результати проведеного дослідження.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/13179.pdf
Publication type: FFFF
In the collections : 2017 р./ Дипломні роботи (проекти)/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Адміністратор
File : 13179.pdf Size : 820785 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|