id: 6187
Title: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції
Authors: С. В. Мамалига, Н. В. Волинець
Keywords: бренд, концепції бренду, брендинг, управління конкурентоспроможністю
Date of publication: 2013-07-17 15:18:40
Last changes: 2013-09-05 17:01:36
Year of publication: 2012
Summary: В статті розглядається один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендинг. Проаналізовано та порівняно концепції створення нового бренду.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/6187.pdf
Publication type: Статті
Publication: 440 Вінниця
In the collections : 2012. Випуск 2 (64)/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
Published by: Дончевська О.П.
File : 6187.pdf Size : 2106469 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|