id: 36737
Title: Принципи побудови сучасної системи вищої аграрної освіти в Україні
Authors: Морозова Л.
Keywords: вища освіта, навчально‑виховний процес, демократизація, Болонський про‑ цес, інтеграційний процес, самовиховання
Date of publication: 2024-07-10 08:23:28
Last changes: 2024-07-10 08:23:28
Year of publication: 2024
Summary: У наш час нові завдання, поставлені Законом України «Про вищу освіту» перед вищою школою, вимагають пошуку шляхів вдосконалення навчального процесу у вищій школі. Перехід до реалізації нової парадигми вищої освіти означає оновлення всіх її сторін: змісту, форм організації, методів і засобів навчання, а найважливіше – підготовки конкурентно-спроможних працівників. Нині навчальний процес у вищих навчальних закладах України став більш складним за своїми завданнями, інтенсивнішим за його змістом. Він вимагає глибокого педагогічного переосмислення закономірностей навчально‑професійної діяльності, принципів і методів навчання та виховання, формування особистості майбутнього фахівця. Це зумовлено значними змінами в системі вищої освіти України: вдосконалилась її організаційна структура, з’явились нові типи навчальних закладів, упроваджена система ступеневої підготовки фахівців тощо, що викликано підвищенням вимог до підготовки спеціалістів. Підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних творчо вирішувати складні проблеми сьогодення, розглядається як один з вирішальних важелів подолання економічної кризи в Україні та виходу господарського комплексу на рівень високо розвинутих країн світу. Це повною мірою стосується вищої аграрної освіти, яка органічно пов’язана з суспільним виробництвом, забезпечує відтворення виробничого потенціалу держави та є важливим чинником підвищення продуктивності праці й забезпечення випуску якісної, конкурентоспроможної продукції. Виникає необхідність зростання рівня професійної підготовки майбутніх фахівців в процесі їх ступеневої підготовки. У цьому зв’язку в статті розглянуто підготовку майбутнього фахівця з вищою аграрною освітою в ракурсі досягнень педагогічної науки. Демократичні процеси у державі вимагають розв’язання нових суспільних вимог до вищої освіти, як основи соціокультурного становлення особистості.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/36737.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Український педагогічний журнал. 2024. № 2. С. 159-171. DOI: https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-2-159-171
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 36737.pdf Size : 1359494 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|