The Repository of VNAU

MAIN | BY YEARS | COLLECTIONS| BY TYPES| BY DEPS | SEARCH| LOGIN | ABOUT| RSS |

id: 33382
Title: Застосування інструментів Інтернет-маркетингу для локального ринку
Authors: Ліман В.В., Кучерук В.Ю., Суприган В.А.
Keywords: інтернет-магазин, пошукова оптимізація, контекстна реклама, Google Maps, геотергетинг, локальний Інтернет-маркетинг
Date of publication: 2023-05-19 09:27:17
Last changes: 2023-05-19 09:27:17
Year of publication: 2023
Summary: Сьогодні все більше компаній розвивають свій бізнес за рахунок використання електронних засобів реклами та торгівлі. Сучасні інформаційно-телекомунікаційні технології відкривають нові можливості для донесення комерційних пропозицій цільовій аудиторії. Локальний маркетинг зарекомендував себе як один із нових перспективних напрямків. Важливим етапом у розвитку цього напрямку маркетингових технологій стало впровадження в 2012 році пошуковою системою Google алгоритму ранжування результатів пошуку, який враховує географічну віддаленість об’єктів, відповідних пошуковим запитам. Сьогодні велика частина пошукових запитів Google обробляється цією пошуковою системою з урахуванням динамічної локальної прив`язки. Залежно від характеру маркетингової діяльності та типу локального позиціонування можна виділити наступні групи локальних бізнес-організацій, ефективність маркетингової діяльності яких можна підвищити шляхом оптимізації для локального пошуку:
- офлайн компанії з одним видом діяльності;
- мережеві компанії, що працюють під одним брендом, але займаються різними видами діяльності;
- підприємства, що спеціалізуються на наданні виїзних послуг і доставці вантажів.
В роботі розглянуто використання наступних рекламних каналів просування місцевого бізнесу:
• Присутність компанії на Google Maps і в результатах пошуку з урахуванням місцезнаходження користувача (локальний пошук).
• Геотаргетингова реклама в соціальних мережах. Оголошення бачитимуть лише ті користувачі, які живуть або працюють у даному регіоні. Таргетинг можна розширити і встановити, наприклад, стать і вік потенційних споживачів. Таким чином, реклама гарантовано показуватиметься лише цільовій аудиторії.
• Відображення контекстної реклами з прив`язкою до геолокації.
• Розміщення інформації про компанію в спеціальних програмах, за допомогою яких користувачі шукають нові місця для відвідування.
• Створити та підтримувати сторінку на основних онлайн-платформах, наприклад, у соціальних мережах. в «Інстаграм» або «Фейсбук.
• Створення інтернет-сайту або інтернет-магазину торгової організації.
Застосовуючи найефективніші методи реклами місцевого бізнесу для того чи іншого маркетингового заходу, можна привернути увагу до компанії і, як наслідок, отримати нових клієнтів
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33382.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. 2023. № 1. С. 46-52. DOI: https://doi.org/10.31891/2219-9365-2023-73-1-7
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 33382.pdf Size : 1594385 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge

"Socrates" System  |   VNAU official site Copyright © 2013, coding by Y.Palamarchuck, design by R.Yatskovska