id: 33322
Title: Формування згуртованого трудового колективу туристичного підприємства
Authors: Коваленко Олена Сергіївна
Keywords: influence, market management, Information and services, company
Date of publication: 2023-05-17 15:52:18
Last changes: 2023-05-17 15:52:18
Year of publication: 2023
Summary: Особливо актуальне зазначене для сфери гостинності, де кадри відіграють ключову роль. Складнощі щодо формування згуртованого трудового колективу на підприємства гостинності додає пандемія Covid-19. Внаслідок її поширення підприємства гостинності змушені були призупиняти свою діяльність, звільняти працівників, функціонували в умовах невизначеності. Усе це негативно впливає на соціально-психологічний клімат трудового колективу туристичних підприємств та відносини у ньому. Згуртованість трудового колективу відбувається, коли команда залишається єдиною, працюючи задля досягнення спільної мети. Згуртованість означає, що цілі групи не лише досягнуті, але кожен відчуває, що сприяв загальному успіху. Особи згуртованої команди, як правило, більше зосереджуються на всьому підприємству, а не на своїй особистості, і вони більш мотивовані працювати задля досягнення цілі команди. Туристичні підприємства можуть досягнути успіху лише за умови наявності згуртованого трудового колективу.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/33322.pdf
Publication type: FFFF
Publication: згуртований трудовий колектив, туристичне підприємство, формування, управління
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 33322.pdf Size : 2504094 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VNAU users
| |
|
|