id: 31345
Title: Впровадження інновацій в маркетингу агропромислових підприємств
Authors: Підвальна О.Г., Колесник Т.В.
Keywords: інновації, маркетинг, переробка, реструктуризація, крафтові виробництва, біогаз, біоетанол.
Date of publication: 2022-08-01 09:17:19
Last changes: 2022-08-01 09:17:19
Year of publication: 2022
Summary: У статті досліджено ключові підходи до створення інновацій в маркетингу в агропромислових формуваннях. Визначена необхідність створення на базі фермерських господарств та малих сільськогосподарських формувань крафтових виробництв на базі існуючих. Обґрунтована необхідність переробки зернової продукції на біоетанол з формуванням моделей маркетингу взаємодії відповідних господарюючих суб’єктів. Визначена необхідність створення виробничих кластерів на базі цукрових заводів орієнтованих на виробництво біогазу та біоетанолу. Доведена необхідність використання сучасних інформаційних систем в діяльності агропромислових підприємств. Аргументована необхідність реалізації запропонованих заходів, що дасть можливість підвищити рівень конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції та слугуватиме напрямом забезпечення енергетичної та продовольчої незалежності України.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/31345.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Приазовський економічний вісник. 2022. № 2 (31). С. 66-73.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 31345.pdf Size : 722892 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|