id: 31063
Title: Формування моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива.
Authors: Бондаренко В.М, Гонтарук Я.В.
Keywords: модель, маркетинг взаємодії, біопаливо, біодизель, біогаз, дигестат, енергонезалежність, сільське господарство.
Date of publication: 2022-05-26 21:13:52
Last changes: 2022-05-26 21:13:52
Year of publication: 2022
Summary: Стаття присвячена актуальним питанням розробки моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива. Обґрунтовано необхідність виробництва біопалив з продукції аграрного сектору як засобу досягнення енергетичної незалежності України. Досліджено стан сприйняття можливості створення біопаливних виробництв на базі існуючих аграрних господарств. Запропоновані напрями розвитку виробництва твердого біопалива сільськогосподарськими підприємствами з відходів виробництва продукції рослинництва. Обґрунтована необхідність формування моделі маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива. Визначена необхідність налагодження державно-приватного партнерства як складової формування моделі маркетингу взаємодії з метою поглиблених наукових досліджень в галузі виробництва альтернативних джерел енергії. Доведена доцільність використання дигестату в сільському господарстві для забезпечення підвищення врожайності сільськогосподарських культур та зменшить собівартість виробничої діяльності. Аргументована необхідність реалізації запропонованих заходів, що дасть можливість підвищити рівень конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції та слугуватиме напрямом забезпечення енергетичної незалежності сільського господарства.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/31063.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Економіка та суспільство. 2022. № 37. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-37-67
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 31063.pdf Size : 422104 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|