id: 28431
Title: Залучення маркетингових засобів для підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності підприємств
Authors: Паламаренко Я. В.
Keywords: маркетинг, ефективність, економіка
Date of publication: 2021-05-18 16:24:08
Last changes: 2021-05-18 16:24:08
Year of publication: 2021
Summary: Основною метою програми маркетингу аграрних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу є побудувати діяльність підприємства таким чином, щоб органічно та найефективніше поєднати виробництво аграрної продукції, задоволення потреб споживачів аграрною продукцією і результатами її переробки, прибуток і розвиток аграрного підприємства.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/28431.pdf
Publication type: Тези доповідей
Publication: XIII International Scientific and Practical Conference «Modern problems of globalization processes in the world economy»., 18 march 2021 K., 2021. С. 260-263.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 28431.pdf Size : 1204846 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|