id: 28012
Title: Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива
Authors: Логоша Р. В., Семчук І. А.
Keywords: ринок біопалив; сільськогосподарські підприємства; маркетингова політика; схема партнерських відносин
Date of publication: 2021-03-12 08:45:58
Last changes: 2021-03-12 08:45:58
Year of publication: 2020
Summary: Мета статті – розглянути фактори формування вітчизняного ринку біопалив у мережі сільськогосподарських підп-риємств України на основі маркетингу взаємодії. Проаналізувати причини дисфункції вітчизняного ринку біопалив, від-шукати нові фактори формування такого ринку.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/28012.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Економіка АПК. 2020. № 12 (314), С. 45-54.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 28012.pdf Size : 1180197 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|