id: 25390
Title: Теоретичні засади функціонування та розвитку сучасної системи маркетингу = Тheoretical fundamentals of functioning and development of modern marketing system
Authors: Красняк О. П., Амонс С. Е.
Keywords: система, стратегія, дослідження, підприємство, маркетинг, послуги, потреби, споживачі
Date of publication: 2020-07-24 09:32:13
Last changes: 2020-07-24 09:32:13
Year of publication: 2020
Summary: В статті розглянуто основні теоретичні засади функціонування та розвитку сучасної системи маркетингу і її роль у діяльності підприємства.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/25390.pdf
Publication type: Статті у зарубіжних наукових фахових виданнях (Copernicus та інші)
Publication: Slovak international scientific journal. - Slovakia : Bratislava, 2020. - № 42. - Vol. 2. - Р 12-19.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 25390.pdf Size : 1608243 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|