id: 25335
Title: Доцільність упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях з іноземної мови
Authors: Кравець Р. А.
Keywords: стандартизація, освітній простір, інтернаціоналізація, вища освіта, ЗВО, академічна мобільність, іноземна мова, компетентність
Date of publication: 2020-06-25 16:21:03
Last changes: 2020-06-25 16:21:03
Year of publication: 2020
Summary: На основі проведених досліджень з’ясовано, що предметно-мовне інтегроване навчання сприяє підвищенню мотивації майбутніх економістів вивчати іноземну мову; значно розширює словниковий запас студентів з предметної термінології, що дозволяє їм розуміти автентичні тексти й використовувати лексику в професійно-орієнтованому спілкуванні. Предметно-мовне інтегроване навчання є перспективним засобом професійної підготовки майбутніх економістів на заняттях з іноземної мови. Ця методика має великий дидактичний потенціал, що дозволяє удосконалювати мовну підготовку студентів економічних спеціальностей. Завдяки їй студенти здобувають знання з фахових дисциплін іноземною мовою, розвивають навички самостійної роботи з використанням інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій.
URI: http://socrates.vsau.edu.ua/repository/getfile.php/25335.pdf
Publication type: Тези доповідей
Publication: ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. "Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності", 09-10 квіт 2020 р. Тернопіль. - Тернопіль, 2020. - С. 207-209.
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 25335.pdf Size : 3254184 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|